All Retail
Опубліковано

Карантин допоміг українському стартапу створити унікальний календар-меню онлайн‑замовлення швидкої їжі

Теги:
онлайн-замовлення
Фото:
All Retail

Український постачальник офісного харчування та доставки їжі FRED розробив новий онлайн‑проект, завдяки якому офісним працівникам та компаніям не потрібно буде витрачати час на відвідування закладів харчування і навіть на щоденне замовлення їжі.

Завдяки новій розробці компанії, тепер українські бізнеси, що організовують корпоративне харчування, а також офісні працівники не повинні будуть витрачати час на відвідування закладів харчування або щоденне придбання їжі на замовлення. Тепер достатньо витратити декілька хвилин, щоб скориставшись сайтом компанії, скласти свій персональний календар‑меню харчування на тиждень. Далі це меню у потрібний час з’являтиметься на робочому столі ноутбука замовника. Усі процеси відбуватимуться максимально автоматизовано, з мінімальною кількістю контактів з людьми.

Концепція передбачає також заміну звичного інтерфейсу замовлень через кошик і оформлення кожного замовлення окремо. Натомість, клієнт додає страви з каталогу в дні календаря-меню. Замовлення обробляються автоматично і в обрані дні доставляються клієнту. Концепція вже представлена на порталі FRED.cafe

Артем Рудько, HeadofGrowth у FRED: «Через карантин і нові умови роботи ми вирішили додати можливість і персонального замовлення страв. Але згодом пішли ще далі — автоматизували процеси і зробили, на мою думку, серйозний крок в галузі e-commerce, — відмовились від звичного «замовлення через кошик», що вивело простоту та зручність процесів на новий рівень. Саме завдяки подібним дрібницям, коли компанії спрощували процеси для користувача різко виросли такі бренди як Uber, Glovo, Нова Пошта тощо. Впевнений, що найближчим часом календар-меню стане особливо популярним, можливо, будемо виходити з нашою ідеєю і на міжнародний рівень".

Українська компанія FRED вже 5 років працює на ринку корпоративного харчування. На основі багаторічного досвіду співпраці з компаніями в Україні, а також аналізу клієнтських запитів, компанія розробила свій сервіс онлайн-замовлень FRED.cafe. Сервіс доступний в режимі відкритого бета тестування з червня 2020 року.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або