All Retail
Опубліковано

Мережа Netto впроваджує сучасну скандинавську концепцію дискаунтера

Salling Group продовжує динамічно модернізувати свої дискаунтери Netto в Німеччині, Польщі та Данії. За словами представників компанії, магазини в концепції Netto 3.0 визначають сучасний скандинавський дискаунтер.

Керуючий Netto Джефф Солтер оголосив, що в Данії відкрився сотий магазин в концепції 3.0. До кінця року близько 150 торгових точок пройдуть конверсію, при тому, що на датському ринку під цим банером налічується більше 500 дискаунтерів — повідомляє WH.pl

У 2020 році в Польщі оголосили про подальшу модернізацію декількох десятків магазинів Netto, а також про відкриття близько 20-25 магазинів у концепції 3.0. Компанія, що управляє мережею з приблизно 380 торгових точок, може перевищити поріг в 400 магазинів на польському ринку в кінці цього року. У наступні роки оператор заявив про прискорення експансії до 35-40 магазинів в рік.

Всі нові об’єкти мережі, відкриті в концепції Netto 3.0, характеризуються більшою місткістю, численними проэкологічними рішеннями, поліпшеним обладнанням і більш широким асортиментом продукції, включаючи власний бренд Premieur із вибором продуктів преміум-класу. Нова концепція — це насамперед зручний простір, який робить покупки більш приємними. Це також більш широкий асортимент товарів різних категорій, які підійдуть як літнім, так і молодим споживачам. Стандартом являється широкий вибір свіжих овочів і фруктів, продуктів без глютену, без лактози і без цукру, а також продуктів з сертифікатами ВІО і ECO. Для людей, які живуть «в русі» є зона з продуктами TO GO, що пропонують швидкі і свіжі закуски, салати і соки, а також свіжозварену каву і домашній хліб.

Netto Polska має близько 380 магазинів в Польщі і 3 дистриб`юторських склади, на яких працює понад 5,5 тис. співробітників. Датський рітейлер займає третю позицію на польському ринку дискаунтерів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або