All Retail
Опубліковано

Inditex закриє близько 1,2 тис. магазинів і зробить ставку на онлайн-продажі

В результаті Inditex зменшить свою торгівельну мережу з нинішніх 7412 магазинів до 6,7-6,9 тис. магазинів, а також до 2022 року інвестує 2,7 млрд. євро на впровадження цифрових технологій.

Найбільший світовий fashion-рітейлер — компанія Inditex, власник таких брендів як Zara, Bershka, Pull & Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho, Uterqüe, Zara Home) — закриє до 1200 своїх магазинів і збільшить до 2022 році онлайн-продажі на 25%. Про це йдеться у квартальному звіті компанії.

Згідно з представленими даними, через пандемію Covid-19 навесні цього року компанія була змушена тимчасово закрити до 88% своїх магазинів, що призвело до падіння продажів в I кварталі 2020 року на 44%, що склало 3,3 млрд. євро — передає BelRetail.

До 2022 році іспанська Inditex планує закрити до 1200 невеликих магазинів, які працюють давно і розташовані в невдалих місцях. Їх сумарна частка в продажах становить 5-6%. Більшість з них не являються магазинами Zara. Одночасно відкриють 450 нових магазинів, "оснащених новітніми технологіями інтеграції продажів".

Inditex заявила, що має намір активно розвивати онлайн-продажі. За I квартал 2020 року вони зросли на 50%. У квітні зростання склало 95%. На кінець 2019 року ця частка становила 14% у структурі доходів компанії. До 2022 року планується довести її до 25%.

Виконавчий директор Inditex, Пабло Ісла оприлюднив план Групи на наступні два роки, надавши інформацію про майбутню стратегію Inditex.

У відповідності з цим планом компанія буде прискорювати і розширювати свою перспективну стратегію цифрового перетворення. Inditex інвестує 1 млрд. євро на підтримку онлайн-бізнесу та ще 1,7 млрд. євро в модернізацію інтегрованої платформи для магазинів, впроваджуючи передові технологічні рішення.

Концепція інтегрованого магазину заснована на ідеї надання клієнтам постійного обслуговування в будь-якій точці світу і з будь-якого пристрою користувача. Запатентована компанією цифрова платформа Open Platform (IOP) включає в себе створення ІТ-архітектури, на якій працюють всі цифрові операції компанії.

Open Platform об'єднує в собі всі пов'язані з інтернет-продажами процеси: інвентаризацію, закупівлі, розподіл і замовлення, а також забезпечує гнучкість і масштабованість усієї системи.

Зараз система охоплює 60% бізнесу Групи і буде повністю розгорнена до 2022 року.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або