All Retail
Опубліковано

У Starbucks — мінус 400 ресторанів у США та інвестиції в новий формат

Мережа кав'ярень Starbucks має намір закрити до 400 ресторанів у Сполучених Штатах.

Таким чином, компанія готується до «нових стандартів» після пандемії, яка призвела до закриття об’єктів на кілька тижнів. Компанія хоче зосередитися на розробці нових форматів продажів.

Starbucks оголосила, що має намір «оптимізувати» кількість своїх об’єктів у США, що на практиці означає їх закриття, повідомляє bussinesinsider. Найбільші зміни мають торкнутися великих міст. Протягом 18 місяців там буде закрито до 400 торгових точок.

Проте мережа також буде відкривати ресторани. Спочатку планувалося їх близько 600 в цьому році, однак пандемія сплутала мережі всі карти. Тепер Starbucks планує запустити близько 300 нових кав’ярень. Представники компанії також визнали, що нові відкриття будуть у нових форматах. Мережа буде інвестувати, насамперед, у пункти, які пропонують можливість швидкого отримання замовлень на виніс — як в режимі drive-through, так і у версії curbside pick-up (доставка замовлення до припаркованого автомобіля).

Важливо відзначити, що компанія також хоче відкрити 500 нових точок в Китаї, в той час як у Канаді буде закрито 200 об’єктів — Starbucks хоче провести більш глибоку реструктуризацію свого бізнесу протягом наступних двох років на цьому ринку.

Компанія також оголосила, що очікує зниження доходів приблизно на 3-3,2 млрд. доларів в III кварталі через пандемію коронавіруса. Повідомляється, що тільки в травні на ринку США продажі знизилися на 43% — інформує WH.pl

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або