All Retail
Опубліковано

Директором з маркетингу ТРЦ Dream Town призначена Надія Лінська

Теги:
ТРЦ Dream Town
Фото:
All Retail

Надія почала роботу в Dream Town 1 червня, майже одночасно з тим, як ТРЦ відкрився після карантину. Її першими завданнями на новій посаді будуть розробка маркетингової стратегії та підготовка ТРЦ до реновації.

Про це повідомили у прес-службі Dream Town.

Надія Лінська працює в маркетингу близько 20 років. В основному у сфері fashion retail і development. Так, з 2012 до 2014 року вона займала аналогічну посаду в ТРЦ Ocean Plaza, а з 2014 до 2017 — у МФК Gulliver.

«Надія — фахівець з досвідом запуску і розвитку двох ТРЦ. Її експертиза креативних рішень і аналітиці для нас дуже важлива, тому ми «вдарили по руках» якраз після закінчення карантину, — прокоментував посилення команди директор ТРЦ Dream Town Роман Ємець. — Її головним завданням на новій посаді буде розробка стратегії та впровадження планів, пов’язаних з реновацією ТРЦ, їх ми сподіваємося презентувати вже найближчим часом. Це велика відповідальність, але ми впевнені, що Надія впорається із завданнями на всі 100%".

Перш ніж перейти у сферу девелопменту, Надія понад десять років вела напрям маркетингу і реклами в мережі універмагів Grand Gallery (в їх портфелі більше сотні європейських брендів середнього і преміального сегментів), мережами Milavitsa, Lauma та ін.

Після закінчення роботи у МФК Gulliver у 2017 році та невеликої перерви у професійній діяльності, Надія співпрацювала з проектами різної складності: від стартапів і фінтех проектів, до HoReCa.

«Реконцепція «Дріма» вимагає серйозних і рішучих дій, а плани та робота, яку вже виконала команда — надихають. Безумовно, це непростий період для всіх, і все ж це період можливостей, — поділилася Надія Лінська. — Я люблю складні завдання і моє головне бажання — розкрити весь потенціал об’єкта, зробити «Дрім» улюбленим не тільки для жителів Оболоні, а й усього міста".

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або