Бренд Rozetka оцінили в $210 млн.
- Фото:
- All Retail
Виробники алкоголю, рітейлу та фармацевтики демонструють високі показники вартості брендів і зростання бізнесу, зазначає рейтинг журналу "Кореспондент": 50 найдорожчих брендів України.
Коментуючи результати дослідження, «Кореспондент» також підкреслює продовження зростання бізнесу, що працює у харчовій галузі. Крім цього, відзначається сукупне зростання вартості брендів, незважаючи на кризу і карантин, введений в країні через пандемію COVID-19. Так в 2019 році вартість першої десятки лідерів рейтингу в сумі становила $1,7 млрд, у 2020 році ця сума виросла до $1,8 млрд.
Згідно з рейтингом, до п’ятірки найдорожчих брендів увійшли «Київстар» ($251,7 млн), Rozetka ($209,9 млн), «Дарниця» ($179,2 млн — у порівнянні з 2019 роком піднялася з четвертого на третє місце в рейтингу, збільшивши вартість бренду з $172,2 млн до $179,2 млн), «Моршинська» ($177,5 млн), ПриватБанк ($171,5 млн).
Серед учасників першої двадцятки рейтингу — «Нова Пошта», «Укртелеком», Ощадбанк, «Цитрус», «Епіцентр», Roshen, OLX і МАУ.