Фокстрот презентував прем’єру «Найс Прайс», або повернення філософії «Копійчужки»
Омніканальний рітейлер Фокстрот презентував update-версію улюбленої багатьма українцями Програми із захисту справедливої ціни.
Оновлений сервіс, що допомагає заощаджувати на покупках побутової й цифрової техніки, вже активний і діятиме для покупців на постійній основі — як у роздрібній мережі, так і в інтернет-магазині FOXTROT.UA.
За справедливу ціну відповість "Найс Прайс"
Пам’ятаєте унікального персонажа й зірку реклами «Копійчужку» — рідкісну пташку, що не літає та худне при виявленні різниці в ціні? Тоді, 5 років тому, Фокстрот моніторив ціни на 5000 товарів і гарантував клієнту, якщо він побачить нижчу ціну на цей товар у конкурента, продати йому за тією ж ціною. Впровадження цього сервісу отримало позитивні відгуки й прихильність покупців, а промо-кампанія «Копійчужка» була визнана найкращим проектом українського ритейлу-2015 за версією Effie.
З плином часу програма із захисту справедливої ціни не втратила своєї актуальності. Разом з апгрейдом бренду та оновленням магазинів Фокстрот вирішив повернути філософію «Копійчужки», але вже в update-версії з неймінгом «Найс Прайс». Головна її відмінність і водночас перевага: оновлена програма гарантує захист ціни практично з усього представленого асортименту Foxtrot. Покупцеві варто лише показати представнику магазина (чи відправити менеджеру онлайн) зроблені в іншій торговельній мережі/інтернет-магазині* фото чи скріншот з ціною нижче, — і Фокстрот продасть техніку за аналогічною вартістю.
— Проведена тривала робота для того, щоб реанімувати ідеї улюбленої нашими покупцями «Копійчужки» та вдихнути в них нове життя. Програма захисту справедливої ціни стала більш доступнішою і зручною в користуванні. Ми переконані, що покупці обов’язково протестують цей сервіс і за найвигіднішою ціною на техніку будуть прямувати до Фокстрот, — прокоментувала подію Наталія Ставраті, маркетинг директор компанії Фокстрот.
На часі й можливість зафіксувати ціну після покупки. Якщо протягом трьох днів вартість купленого у Фокстрот товару знизиться, за зверненням покупця продавець поверне різницю бонусами на картку Програми лояльності.
Три кроки до справедливої ціни
Щоб скористатися привілеями сервісу, необхідно бути учасником Програми лояльності Фокстрот (до речі, вона вже охоплює 9,8 млн українців) або зареєструватись одним зі зручних способів, вказаних на сайті. А потім, визначившись з необхідною технікою чи гаджетом:
Крок 1. Зафіксувати найнижчу ціну на нього в запропонованому переліку магазинів.
Крок 2. Заповнити заявку на сайті/або звернутися до контакт-центру/або до співробітника магазину (на вибір).
Крок 3. Отримати промокод зі знижкою на товар.
Якщо ж ціна у Фокстрот знизиться після покупки, клієнт має можливість отримати компенсацію бонусами. Для цього потрібно не пізніше 3 днів з дня купівлі зателефонувати до call-центру мережі та оформити відповідну заявку. Бонуси надійдуть протягом одного робочого дня з моменту подання заявки. Витратити їх можна на будь-які подальші покупки у Фокстрот, адже 1 бонус дорівнює 1 гривні.
Національна промо-кампанія «Найс Прайс» стартувала 1 липня й охоплює основні канали комунікації: телебачення, діджитал, метро, роздрібні торгівельні точки, ТРЦ тощо.