All Retail
Опубліковано

Китайські супермаркети наростили продажі на 4,1%; частка онлайн-торгівлі наближається до 5%

Теги:
Китай
FMCG
AR ексклюзив
Фото:
https://www.epravda.com.ua

За даними China Chain Store &Franchise Association, в 2019 році виручка 100 найбільших супермаркетів Китаю виросла на 4,1%.

Виручка ТОП-100 рітейлерів досягла 979,2 млрд юанів (138 млрд доларів США), а кількість торгових точок в країні зросла на 6,6% в порівнянні з роком раніше до 26 000.

Онлайн-продажі продовольчих товарів зросли більш ніж вдвічі (так як великі роздрібні продавці прагнули до інтеграції інтернет-магазинів і звичайних), склавши 4,7% від загального доходу.

Майже третина супермаркетів почали пропонувати послуги з доставки додому, щоб задовольнити попит покупців. Freshippo Alibaba була найбільш швидкозростаючою мережею супермаркетів з річним обсягом продажів, в той час як China Resources Vanguard, як і раніше, займає лідируючу позицію з річним оборотом у 95,1 млрд. юанів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або