All Retail
Опубліковано

Найбільші представники FMCG сектору світу бойкотують Facebook

Теги:
AR ексклюзив
Facebook
Coca-Cola
Фото:
lenta.ua

Концерн Unilever, будучи одним з найбільших рекламодавців в світі, оголосив про приєднання до групи компаній, які припинять крутити рекламу на Facebook.

Виробник кондитерських виробів Hershey зробив аналогічний крок, а Coca-Cola на даний момент припинила маркетингову діяльність на платформі Марка Цукерберга на місяць.

Як повідомляє «Business Insider», після інформації про відмову декількох ключових рекламодавців від проведення платних кампаній у Facebook вартість пакета акцій Цукерберга за один день знизилася на 7,2 млрд. доларів США. Акції Facebook втратили 8,3% цінності на фондовому ринку. Це одне з найбільших денних падінь в історії компанії — передає WH.pl

The New York Times зазначає, що основною причиною бойкоту Facebook з боку великих брендів є недостатня активність платформи в боротьбі з дезінформацією і розпалюванням ненависті. Ця тема особливо важлива в США у зв’язку з майбутніми президентськими виборами, призначеними на осінь.

Інші бренди, що представляють сектор FMCG, також оголошують про припинення реклами в Facebook. Подібний крок був прийнятий, серед іншого компаніями Honda America, Birchbox, Levi Strauss & Company, Lululemon, Verizon і The North Face. Список зростає кожен день.

За даними NYT", в даний час Facebook налічує 8 млн. рекламодавців.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або