All Retail
Опубліковано

PepsiCo, Starbucks і Diageo приєднуються до групи компаній, які бойкотують Facebook

Чергові відомі концерни, в тому числі виробники продуктів харчування, відмовляються від маркетингових кампаній в Facebook.

Це акція, ініційована американськими компаніями у зв'язку з недостатнім реагуванням Facebook на проблему дезінформації та розпалювання ненависті на платформі.

Як повідомляє Fox Business News, PepsiCo приєдналася до Coca-Cola і Unilever. У свою чергу, телебачення CNBС повідомляє, що аналогічний крок був зроблений також мережею Starbucks і виробником алкогольної продукції Diageo.

PepsiCo не буде розміщувати рекламу на Facebook в липні і серпні. Згідно з джерелами Fox Business News, бойкот буде глобальним і, ймовірно, охопить всі бренди PepsiCo в світі. Виробник включає в себе такі марки, як Pepsi, Mountain Dew, Lay's та Doritos.

Coca-Cola припинить рекламу не тільки в Facebook та Instagram, але і в конкурентному Twitter. Відмова охопить Сполучені Штати і триватиме до 31 грудня цього року. У свою чергу, Diageo зверне рекламу в «великих соціальних мережах», починаючи з липня. Starbucks також припинить рекламу на «всіх соціальних мережах», крім YouTube — інформує WH.pl

CNBC повідомляє, що в минулому році дохід Facebook від реклами в глобальному масштабі склав майже 70 млрд. доларів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або