All Retail
Опубліковано

Частка онлайн-продажів продуктів харчування в США зросла до 6,6%

Теги:
AR ексклюзив
e-commerce
Фото:
shoppingpl.com

Інтернет-магазини продуктів харчування привернули підвищену увагу і нових клієнтів під час пандемії коронавіруса.

Згідно зі звітом Bain & Co., онлайн-продажі продуктів харчування в США виросли з 5,1% на кінець 2019 року до 6,6% за даними на 12 квітня.

Покупки продуктів харчування зросли за всіма напрямами — в магазинах і в Інтернеті — американці готували вдома, а ресторани тимчасово закривалися.

Деякі цифри по електронній комерції просто приголомшують. Онлайн-продажі Walmart зросли на 74% у першому кварталі. Онлайн-продажі Kroger в першому кварталі зросли на 92%.

За прогнозами експертів, у найближчі п’ять років проникнення онлайн-продажів продуктів харчування у Великобританії збільшиться майже до 14%, у Франції — до 13%, а в США — до 11%, що приблизно в 1,5 рази або більше вище прогнозу, зробленого до пандемії Covid-19.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або