All Retail
Опубліковано

Більшість гіпермаркетів Carrefour у Франції стали збитковими

Теги:
Carrefour
AR ексклюзив
Фото:
https://luxembourg.lameuse.be

Не менш 104 з 185 власних гіпермаркетів Carrefour у Франції є збитковими, це 56% всіх великоформатних об'єктів.

Про це свідчить профспілковий звіт, опублікований галузевим журналом Linéaires. І ці цифри ще не враховують витрати на оренду і можливу амортизацію.

Викликає тривогу той факт, що показники збитковості погіршилися порівняно з попереднім роком: у 2018 році 89 зі 191, або 46,5%, французьких гіпермаркетів Carrefour реєстрували втрати до оренди та амортизації.

Carrefour намагається змінити ситуацію, серед іншого, за допомогою безконтактних платежів і вражень від цифрових покупок, що має зробити процес покупок максимально цікавим та безпроблемним. Марі Шеваль, директор гіпермаркетів і фінансових послуг Carrefour France, зазначає, що особливо під час карантину впровадження цієї мобільної технології проводилося дуже швидко.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або