All Retail
Опубліковано

SPAR розвиває концепцію магазину в магазині на польському ринку

На території Польщі SPAR розробляє пілотний проект з розвитку власної мережі дрогері.

Мережа магазинів SPAR запровадила ще одну точку дрогері Vica за формулою Shop in Shop — експозиція косметичних товарів у приміщенні площею 110 кв. метрів тепер також доступна покупцям магазину EUROSPAR в торговому центрі Blue City у Варшаві. Перший об’єкт Vica був відкритий в магазині EUROSPAR в Познані в травні цього року. З ростом інтересу до товарів дрогері, SPAR має намір реалізовувати наступні етапи проекту «Магазин в магазині» цього бренду — зрештою, приміщення з власної експозицією Vica можуть з’явитися в 45-ти магазинах SPAR — інформує PS.pl

"Експозиції польської мережі дрогері Vica є відмінним доповненням до асортименту продукції та елементом адаптації до високих стандартів мережі SPAR магазинів Piotr i Paweł, які проходять ребрендінг. Два пілотних об’єкта Vica у Познані та Варшаві дозволять нам спостерігати за потребами наших клієнтів і вивчити їх задоволеність асортиментом продуктів. Ми припускаємо, що магазин в магазині цієї марки може з’явитися в 45-ти торгових точках SPAR", — підкреслив Роб Філіпсон, член ради директорів SPAR Group.

Процес ребрендінгу мережі магазинів Piotr i Paweł розтягнуто на весь 2020 рік, щоб забезпечити безперебійний процес. SPAR ретельно аналізує потреби та очікування покупців у кожному магазині. Компанія припускає поглинання 400 магазинів протягом 5 років у Польщі — на базі торгівельних об’єктів Piotr i Paweł, а також на основі нових контрактів з незалежними рітейлерами.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або