Частка e-commerce в продуктовому ритейлі Великобританії зросте до 13%
- Фото:
- golos.ua
У найближчі кілька років онлайн-магазини продуктів харчування подвоять свою частку на британському ринку, враховуючи величезний поштовх до зростання в період пандемії коронавіруса.
Галузеві дані показують, що онлайн-замовлення зросли, склавши 13% всіх британських продуктових витрат з 7% до пандемії. «У найближчі кілька років ми побачимо ще одне подвоєння ринку», — заявив журналістам генеральний директор найбільшого інтернет-рітейлера Великобританії Ocado Тім Штайнер.
Виручка роздрібного бізнесу Ocado — тепер спільного підприємства 50/50 з Marks & Spencer — виросла на 27,2% до 1,02 млрд фунтів в першій половині 31 травня, при цьому зростання до кінця другого кварталу перевищило 40%.
Базова виручка (EBITDA) зросла на 87,3% до 45,7 млн фунтів.