All Retail
Опубліковано

Частка e-commerce в продуктовому ритейлі Великобританії зросте до 13%

Теги:
e-commerce
AR ексклюзив
Фото:
golos.ua

У найближчі кілька років онлайн-магазини продуктів харчування подвоять свою частку на британському ринку, враховуючи величезний поштовх до зростання в період пандемії коронавіруса.

Галузеві дані показують, що онлайн-замовлення зросли, склавши 13% всіх британських продуктових витрат з 7% до пандемії. «У найближчі кілька років ми побачимо ще одне подвоєння ринку», — заявив журналістам генеральний директор найбільшого інтернет-рітейлера Великобританії Ocado Тім Штайнер.

Виручка роздрібного бізнесу Ocado — тепер спільного підприємства 50/50 з Marks & Spencer — виросла на 27,2% до 1,02 млрд фунтів в першій половині 31 травня, при цьому зростання до кінця другого кварталу перевищило 40%.

Базова виручка (EBITDA) зросла на 87,3% до 45,7 млн фунтів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або