Бренд пивних лимонадів презентував два ексклюзивні смаки для мережі продуктових дискаунтерів
- Фото:
- All Retail
Невгамовний пивний лимонад FRIDAY™ ексклюзивно представив для мережі супермаркетів АТБ дві новинки: зі смаком лимончело та із соком грейпфрута. Смачний, духмяний, легкий: новий FRIDAY™ – це суцільне літо і нескінченний вихідний!
«Газовані пивні лимонади — продукт, що користується особливою популярністю влітку. По-перше, вони легкі — як на смак, так і щодо вмісту алкоголю, по-друге — із додаванням цитрусових, що чудово освіжає і тамує спрагу, по-третє — повністю готові до вживання, включно зі зручною упаковкою із кришечкою „твіст-оф“. Для тих, хто вже встиг насолодитися класичними різновидами FRIDAY™, вихід нових представників лінійки стане приємним сюрпризом! Ядро аудиторії бренда — молодь, що цінує безтурботний спосіб життя та водночас економію коштів, тому вибір торговельної мережі для представлення нових смаків „вічної п’ятниці“ є цілком слушним», — зауважив Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень Групи Компаній "Нові Продукти«.
FRIDAY Limoncello — це трендовий коктейль із ароматом лимона в оновленому виконанні; FRIDAY Grapefruit — освіжний фруктовий мікс із збудливою гірчинкою. Перший SKU можна розпізнати за салатово-рожевою етикеткою, на якій зухвалий тиранозавр з ірокезом розсікає на мопеді та волає у мікрофон. Помаранчево-синя етикетка другого — додає гендерного балансу і зображує чарівну акулу в бікіні, що задоволено релаксує у пінній ванній. Як і вся яскрава колекція, нові смаки випускаються в оригінальній пляшці об’ємом 0,45 л із приємними на дотик скляними бульбашками.
Готові до вживання мікси на пивній основі за авторськими рецептурами — модний напрям у барній культурі Європи та США. Сучасні інтерпретації пивних коктейлів у стилі Shandy — освіжні мікси пива та лимонаду — особливо популярні серед молодої аудиторії, що надає перевагу легким напоям замість традиційного пива. Цитрусові комбінації на основі таких інгредієнтів, як лимон, лайм, грейпфрут, апельсин тощо, якнайліпше збалансовують пивний смак.
FRIDAY™ — це нове покоління готових до вживання напоїв на натуральній пивний основі міцністю 5%. Бренд презентований ГК «Нові Продукти» в березні 2020 року. Саме тоді вперше в Україні з’явився такий незвичний формат, як «пивний лимонад». В основі концепції FRIDAY™ — протест проти сірих буднів та всевладдя безмежного дозвілля. Таку провідну ідею підкреслює унікальний дизайн пляшки із перекинутим догори дриґом написом FRIDAY, розроблений TS/D Agency. Основна смакова лінійка містить дві версії пивного лимонаду: «Лимон-Лайм» та «Апельсин-Лайм».