All Retail
Опубліковано

Російський дискаунтер MERE все таки увійде в Польщу

Дебют російської мережі MERE в Польщі, оголошений вже протягом тривалого часу, відбудеться найближчими днями. Ведеться підготовка до відкриття першого магазину в Ченстохові.

В магазині MERE в Ченстохові вже є картонні коробки з товарами на полицях і на піддонах, — констатує WH.pl

З великою ймовірністю можна сказати, що магазин скоро відкриється.

Мережа MERE не надає ніякої інформації про свої плани. На веб-сайті MERE все ще представлені плани компанії на 2018 рік, але ми отримали деяку цікаву інформацію.

Компанія «Торгсервіс», оператор дискаунтера MERE, шукає фахівця із закупівель у Варшаві. У компанії заявляють, що завдання особи, зайнятого на цій посаді, будуть включати: пошук, вибір і аналіз асортименту в рамках затвердженої товарної матриці (переговори з потенційними постачальниками, аналіз цін і якості товару, умови купівлі, аналіз змісту контрактів і умов поставки), аналіз діяльності конкурентів в даному сегменті, аналіз продажів з точки зору вартості і маржі в окремих категоріях, рекламні кампанії, розміщення товарів, характеристики продуктів у відділі продажів та співробітництво в розрахунках з постачальниками.

Вже в минулому році «Торгсервіс» шукав фахівців для свого офісу в Кракові. Потім компанія хотіла найняти бухгалтера та спеціаліста по закупівлях. В оголошенні, актуальному до 6 серпня 2020 року, сказано, що компанія є однією з найбільших дискаунтерів в Росії, що працюють під брендом «Світлофор», який налічує понад 1,5 тис. магазинів. «Ми присутні в Росії, Німеччині, Румунії, Казахстані, Білорусі та Китаї, і в даний час починаємо свою діяльність у Польщі під брендом MERE», — повідомляє "Торгсервіс".

Згідно з більш ранньою інформацією, у Польщі мережа MERE планувала розвиватися у великих і середніх містах чи у безпосередній близькості від них, поблизу доріг з інтенсивним рухом. MERE шукала місця з паркуванням як мінімум на 30-40 автомобілів. Торгова площа магазинів повинна становити від 800 до 1,2 тис. кв. метрів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або