All Retail
Опубліковано

Владислав Чечоткін: Amazon мені ближчий і зрозуміліший, ніж Alibaba

Теги:
Владислав Чечьоткін
ROZETKA
Фото:
ЛігаБізнесІнформ

9 червня найбільшому українському інтернет-супермаркету «Розетка» виповнилося 15 років.

Редакція AIN.UA провела бліц-інтерв'ю з засновником і співвласником магазину Владиславом Чечоткіним, про його роботу та плани.

Про аудиторію, асортимент і обсяги продажів

На сайті Rozetka зареєстровані 17 млн користувачів, це — 69% українців, які мають доступ до інтернету. Кількість позицій зросла до 33,5 млн позицій, а починали ми з 1500 товарів.

У пік інтенсивності, наприклад, в Чорну п'ятницю 2019, користувачі купують близько 30 товарів в секунду. Найдорожчою покупкою став телевізор вартістю 2 млн грн.

Про доставку

Ми плануємо розвивати абсолютно всі способи доставки, які корисні і зручні нашим клієнтам. І АЗС, і поштомати — відповідні способи виконати цю функцію. Найбільш популярний варіант на даний момент — магазини і доставка «Розетка», а також кур'єрські служби.

Про найбільших світових інтернет-рітейлерів

Я орієнтуюся на багато компаній, і в тому числі українські. Якщо говорити про моє сприйняття реальності, Amazon мені ближчий і зрозуміліший, ніж Alibaba.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або