All Retail
Опубліковано

Китайці зможуть пити українське вино

Теги:
вино
алкоголь
експорт
Фото:
goodhousekeeping.com

Українська компанія 46 Parallel Wine Group перемогла у конкурсному відборі на розміщення продукції бренду Apostrophe на одній з провідних онлайн-B2B платформ Китаю 1688.сom

46 Parallel Wine Group — єдина виноробна компанія серед відібраних20 кращих українських підприємств.

Ця подія стала можливою завдяки Європейському банку реконструкції та розвитку (ЄБРР). ЄБРР, у рамках ініціативи ЄС EU4Business та за інформаційної підтримки Офісу з просування експорту України, запросив українські малі та середні підприємства вийти на ринок Китаю. Цей проект передбачає розміщення та просування продукції українських підприємств під колективним брендом #TradeWithUkraine на провідній онлайн-B2B платформі Китаю 1688.сom.

На платформі 1688.сom міжнародні оптові компанії зможуть придбати вина першого українського емоційного бренду Apostrophe компанії 46 Parallel Wine Group.

Анна Горкун, СEO та Засновниця 46 Parallel Wine Group: «Вихід на платформу 1688.com – це, безперечно, знаково для нас. Враховуючи той факт, що ринок споживання вина у Китаї останні роки стрімко зростає. Наша стратегія – завоювати довіру місцевого споживача високою якістю наших вин, адже ми хочемо, щоб українськими винами пишалися в Україні і захоплювалися у всіх куточках планети. Наше гасло — Proudly Ukrainian, і ми хочемо сказати світові: #TradeWithUkraine, бо нам є чим пишатися. Нехай вихід на платформу 1688.сom стане початком експансії 46 Parallel Wine Group на всіконтиненти».

Сьогодні 1688.сom – це

  • дочірній e-commerce майданчик найбільшої онлайнової B2B-компанії в Китаї Alibaba.com, орієнтований на внутрішній оптовий ринок Китаю;
  • понад 10 мільйонів онлайн-магазинів;
  • до 150 мільйонів корпоративних покупців, в тому числі такі гіганти як ChinaRailwayGroup;
  • один з основних майданчиків закупівлі продукції для Tmall, JD, Taobao з метою подальшої реалізації.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або