All Retail
Опубліковано

Компанія Nielsen продала бізнес по моніторингу соцмереж

Теги:
Nielsen
Фото:
caspiannews.com

Активи Nielsen Social купила платформа Talkwalker

Сервіс для аналітики соцмереж Talkwalker повідомив про купівлю Nielsen Social. Цей підрозділ дослідницької компанії займається вимірами ТБ-контенту в соціальних мережах, аналізує залучення аудиторії та оцінює ефективність реклами в інтересах телеканалів, брендів і агентств. Nielsen Social відстежує активність у Facebook, Instagram і Twitter, пов'язану з найпопулярнішими шоу, які виходять на ТБ і OTT-платформах, а також з фільмами. Дані поставляються в рамках Social Content Ratings.

Сторони не розкривають суму угоди. Talkwalker зазначає, що купівля Nielsen Social дозволить їй зміцнити власні позиції і розширити присутність на американському та глобальному ринках.

Раніше стало відомо, що Nielsen скоротить географію бізнесу, відмовиться від непрофільних активів і звільнить 3500 працівників. Компанія перегляне свої ресурси, щоб зосередитися на стратегічних напрямках, продуктах і сервісах з високою маржинальністю.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або