All Retail
Опубліковано

Coca-Cola скоротить кількість своїх брендів

Глава Coca-Cola Джеймс Квінсі вважає, що більше половини з 400 брендів компанії обмежені одним ринком і ростуть повільніше середнього рівня групи. Від деяких з них доведеться відмовитися.

Компанія Coca-Cola планує відмовитися від частини відстаючих за темпами зростання брендів, які глава компанії пан Квінсі називає "зомбі-брендами".

Квінсі вважає, що більше половини з 400 брендів компанії обмежені одним ринком і ростуть повільніше середнього рівня групи. Компанія тепер буде віддавати пріоритет меншій кількості великих і сильних брендів — повідомляє new-retail.ru

Він додав: "Це дає нам гнучкість, щоб підтримувати інвестиції в такі бренди, як Minute Maid та Simply, і нарощувати зростання таких новачків, як Topo Chico«.

Раніше Coca-Cola оголосила про закриття своєї «дочки» Odwalla, що спеціалізується на виробництві соків. За даними The Wall Street Journal, постачання цього бренду в магазини завершаться в кінці липня.

Coca-Cola придбала Odwalla в 2001 році за 181 млн. доларів. Бренд газованої води Topo Chico компанія купила в 2017 році. За словами Джеймса Квінсі, Coca-Cola сконцентрувалася на категорії газованих напоїв в Китаї і зафіксувала квартальне зростання обсягу продажів на 14%.

У II кварталі концерн зафіксував падіння виручки на 28%. На показник вплинуло падіння продажів на стадіонах і у кінотеатрах, які були тимчасово закриті через коронавірус.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або