Продажі групи Schwarz перевищили 110 млрд. євро
- Фото:
- shoppingpl.com
Група Schwarz продовжила своє зростання в 2019/2020 фінансовому році. Належні Schwarz Group, мережі Lidl і Kaufland зафіксували значне збільшення продажів. Особливо добре почуває себе Lidl.
Обсяг продажів у цілому по групі становив 113,3 млрд. євро. Це на 8,6% більше, ніж у попередньому році — повідомляє WH.pl
Мережа дискаунтерів Lidl збільшила продажі до 89 млрд. євро (+9,5%) у річному обчисленні. У свою чергу, продажі в мережі Kaufland зросли на 4,5%, до 23,7 млрд. євро. Ці два рітейлера діють в 33 країнах і мають в загальній складності понад 12,5 тис. торгових точок.
Загальна сума інвестицій залишилася на рівні минулого року. В даний час в групі працює 458 тис. співробітників.
Група Schwarz, що базується в Неккарзульме в Баден-Вюртемберзі, складається з двох торгових мереж Lidl і Kaufland. Крім роздрібної торгівлі, група Schwarz займається виробництвом харчових продуктів (Schwarz Produktion) і управляє рециклінгом (GreenCycle / PreZero).