All Retail
Опубліковано

До кінця року десята частина магазинів в РФ виявиться закрита

За словами гендиректора компанії InfoLine Івана Федякова, закриття в Росії до 10% магазинів в умовах поточної кризи неминуче. І це призведе до консолідації найбільших гравців ринку.

Не менше 10% магазинів буде закрито в РФ до кінця 2020 року. Такий прогноз аналітичної компанії InfoLine. Повідомляється, що оцінка враховує сегмент непродовольчого рітейлу. Це призведе до консолідації продовольчого рітейла, додають експерти.

На онлайн-конференції гендир InfoLine Іван Федяков сказав: "Нам, на жаль, не уникнути закриття магазинів. За нашими оцінками, не менше 10% магазинів будуть закриті. Це, в свою чергу, призведе до консолідації галузі, тому що сьогодні наш FMCG-ринок ще далеко не настільки консолідований, як розвинені ринки Європи та Америки".

За даними компанії, російський ринок FMCG залишається високо фрагментованим, на частку п'яти найбільших гравців припадає 28% (у Німеччині цей показник становить 73%, у Великобританії — 60%, у США — 47%), — пише new-retail.ru

Пан Федяков додав: "У Росії, навіть незважаючи на високі темпи останніх років, на топ-5 FMCG-ритейлерів припадає лише третина від обороту продуктів харчування. Звичайно, ця п'ятірка або десятка будуть продовжувати намагатися консолідувати ринок, їм є ще куди рости".

За оцінкою InfoLine, російський ринок роздрібної торгівлі та громадського харчування в квітні зменшився на 30% на тлі обмежень в умовах пандемії COVID-19. У травні падіння склало 25%, в червні — 10%.

"Червень також не радує нас, на жаль, якимось відкладеним попитом, якоюсь високою активністю. Ми бачимо, що знаходимося в глибокому мінусі, порівняно з попередніми кризами ми примудрилися опуститися істотно нижче. Очевидно, що й умови були радикально більш складними", — зазначив В. Федяков.

В окремих товарних групах ситуація виглядає ще більш драматично: зокрема, падіння продажів одягу сягала 80-90%.

Крім консолідації, ще одним трендом на російському ринку рітейлу стає посилення конкуренції між ними, вважає експерт. Крім міжформатной конкуренції посилюється ще й міжканальная. Це багато в чому нове явище для російської галузі, і з ним неможливо не рахуватися, упевнений експерт.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або