All Retail
Опубліковано

Facebook запустив конкурента китайської соцмережі TikTok в Instagram

Теги:
Facebook
e-commerce
Фото:
sweetrosestudios.com

Корпорація Facebook в середу, 5 серпня, запустила в США і більш ніж в 50 інших країнах конкурента китайської соціальної мережі TikTok: новий відеододаток під назвою Reels, який вбудовано в Instagram.

Користувачі Reels можуть записувати короткі відео, а потім додавати спеціальні ефекти і музику з бібліотеки, передає БізнесЦензор.

Facebook вперше протестувала Reels в Бразилії в 2018 році, а потім — у Франції, Німеччині та Індії.

Запуск Reels посилить запеклу боротьбу Facebook і TikTok, які прагнуть залучити американських підлітків — багато хто з них за останні два роки перейшли в TikTok.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або