All Retail
Опубліковано

Опитування: 49% покупців техніки вибирають ціну, для 28% важлива офіційна гарантія

Теги:
Фокстрот
Фото:
All Retail

Опитування, організоване за ініціативою омніканального бренду Фокстрот, показал, що споживачі приймають рішення про покупку на підставі ціни, а потім – наявності гарантії на товар.

В опитуванні всеукраїнського онлайн-ресурсу про техніку та технології, ініційованому торговельною мережею Фокстрот, взяли участь 1037 читачів: 48,7% жінки, 51,3% чоловіки віком від 25 до 44 років.

Так, 49% опитаних назвали першим фактором, на який вони спираються при вирішенні зробити покупку, – ціну на товар і розмір знижки.

28% назвали обов’язковим для покупки наявність офіційної гарантії від виробника. Ще 12% вважають впливовим фактором на рішення про здійснення покупки опції кешбеку, а 11% – можливість оформити покупку в кредит. Таким чином, практично кожен третій учасник опитування відповів, що наявність гарантії на товар – другий після ціни аргумент зробити покупку саме цього товару.

«Ми не здивовані тому, що покупець нарівні з ціною вибирає безпеку, адже гарантія виробника – це впевненість в тому, що проблема, яка виникла у покупця в післяпродажний період в рамках гарантійних зобов'язань, буде вирішена якісно і у встановлені терміни за рахунок виробника, – резюмував результати опитування виконавчий директор Фокстрот Олексій Зозуля. – Такі купівельні цінності як відповідальність і надійність продавця є конкурентною перевагою бренду. Працюючи виключно в правовому полі, Фокстрот супроводжує покупку і фіскальним чеком, і гарантійним талоном».

Євген Кобець, керівник управління сервісу мережі Фокстрот підтверджує, що підставою для включення в післяпродажне обслуговування товару в поле роботи авторизованого сервісного центру є наявність фіскального чека та гарантійного талона.

«Якщо ж цього набору документів у покупця немає, виробник товару може відмовити в безкоштовному обслуговуванні техніки, ґрунтуючись на законодавстві України від 2017 року – Постанові КМУ №231, і покупець не зможе компенсувати витрати за допомогою ресурсів виробника техніки, – каже Євген. – Разом з тим, наші фахівці в магазині можуть допомогти відновити загублений фіскальний чек, за яким СЦ прийме товар на гарантійне обслуговування. Якщо гарталон зіпсований або загубився, ми беремо на себе подальшу комунікацію з брендом виробника, розуміючи всю важливість вирішення питання на користь клієнта», – уточнює Євген Кобець.

Він розповів про досвід мережі Фокстрот дотримуватися гарантійних зобов'язань в умовах всеукраїнського карантину, коли безпека стала невід'ємною умовою організації торгівлі в Україні та в усьому світі:

«Навіть в умовах самоізоляції клієнтів ми знайшли спосіб швидко і безпечно доставляти техніку на сервісне обслуговування з дому до сервісного центру. Клієнт самостійно готував необхідний пакет документів: фото техніки, фіскального чека, гарантійного талона, заяви, прикріплені до заявки в момент звернення до call-центру компанії. Далі, за бажанням клієнта, приїжджав кур'єр або ж покупець самостійно відправляв техніку через відділення поштового оператора, отримавши від нас повідомлення з номером заявки ремонту».

Нагадаємо, раніше в дослідженні KPMG зазначалося, що «в глобальному масштабі з'явився новий споживач: він відчуває фінансові труднощі, активно використовує цифрові технології і більш вибірковий у прийнятті рішень про покупку».

Опитування показало, що для нового споживача співвідношення ціна/якість є єдиним найбільш важливим фактором при прийнятті рішень (62%). Ціна стає пріоритетним фактором при здійсненні покупки. На друге місце виходить особиста безпека споживача (40%).

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або