All Retail
Опубліковано

Adidas відзначив значний збиток у ІІ кварталі

Adidas зафіксував збитки у розмірі майже 400 млн. доларів у II кварталі, протягом якого через пандемію коронавіруса магазини закривалися. Це сталося, незважаючи на подвоєння онлайн-продажів.

Продажі впали на 35% до 3,6 млрд. євро, а компанія зазнала операційний збиток у розмірі 333 млн. євро. Загальні продажі основного бренду Adidas в цьому кварталі знизилися на 33%. Компанія Reebok опинилася в ще гіршому становищі: виручка впала на 42%, що відображає більш високий рівень присутності бренда на ринку США — повідомляє WH.pl

Онлайн-продажі майже подвоїлися за квартал, підскочивши на 93%, а на їх частку припадає більше третини всього бізнесу Adidas.

Продажі Adidas у Китаї в II кварталі не змінилися, але зростали двозначними числами в травні і червні. Німецький бренд спортивного одягу заявив, що близько 70% його магазинів по всьому світу залишилися закритими через пандемію, і що кількість відвідувачів знову знизилася.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або