All Retail
Опубліковано

Онлайн-продажі Adidas виросли в два рази

Adidas відзвітував про падіння багатьох показників за квітень-червень. Проте були і позитивні моменти. Бренд істотно наростив продажі своїх товарів в Інтернеті.

З відновленням роботи офлайн-магазинів компанія Аdidas побачила "світло в кінці тунелю". Так сказав голова компанії Каспер Рорстед, коментуючи фінансові результати за II квартал.

Через негативний вплив пандемії виручка Adidas скоротилася на 32%. Продажі бренду знизилися на 33%, у конкурента Reebok падіння склало 42%. В першу чергу, це пов'язано із закриттям магазинів і з падінням трафіку в тих торгових точках, що встигли відкритися заново.

Однак компанія спостерігала стрімке зростання продажів в онлайні — digital-платформи (власні і партнерів) забезпечили більше третини всієї виручки. Продажі на власних інтернет-майданчиках (DTC) зросли на 93%.

Пік популярності e-commerce припав на квітень і травень, коли продажі росли тризначними темпами — інформує new-retail.ru

Найсильніше коронавірус вдарив по бізнесу в Латинській Америці (-64%) і в країнах, що розвиваються (-60%), проте і інші регіони не могли похвалитися гарною динамікою: -40% — в Європі, -38% — у Північній Америці і -34% — в Росії/СНД.

До кінця червня працювали 83% магазинів Аdidas, і хоча їх трафік залишається нижче торішнього рівня, компанія відзначає більш високу конверсію — в основному споживачі приходять з твердим наміром що-небудь придбати.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або