All Retail
Опубліковано

П’ять нових «Кераміка Центр» відкриє «Епіцентр» до кінця року

Теги:
Епіцентр
Фото:
All Retail

Національна мережа «Епіцентр» впроваджує новий формат салонів плитки та сантехніки у своїх торгових центрах. Вже відкрито 7 магазинів “Кераміка Центр” у реконструйованих та нещодавно побудованих ТЦ «Епіцентр».

Масштабування нового формату триває — в серпні у Вінниці відкриється восьмий салон «Кераміка Центр», а до кінця року їх кількість збільшиться до 12. У процесі переобладнання торговельні площі у Львові, Хмельницькому та Кропивницькому.

"Кераміка Центр" працює в форматі shop-in-shop («магазин в магазині») на місці колишніх салонів плитки та сантехніки. Нова концепція включає зручну й цікаву презентацію готових рішень для ванних кімнат з одночасним використанням плитки та сантехніки. Наявність великого асортименту товарів цих категорій на складах ТЦ (а не лише «під замовлення»), а також допомога штатних кваліфікованих дизайнерів дозволяє покупцям швидко і легко обрати сантехніку і плитку під будь-який інтер’єр.

Оформлення професійних шоу-румів у великому торговельному просторі значно спростило візуалізацію дизайну ванних та душових кімнат для споживачів, а використання сучасних трендів і технологій світового рітейлу позитивно вплинуло на продажі.

«Активно знайомимо українських споживачів з різними матеріалами, комбінуючи плитку різної фактури, розміру та кольору в шоу-румах. Покупцеві іноді складно уявити цілісну картину майбутнього інтер’єру за єдиним зразком, тому експозиції в „Кераміка Центр“ представляємо практично так само, як на міжнародних виставках. Наприклад, мозаїку та плитку великого розміру (60×60, 60×120, 1200×2400), популярність якої останнім часом стрімко зростає, виклеюємо в масі та демонструємо на більшій площі», — зазначає керівник департаменту «Керамічна плитка» Юлія Корсун.

Родзинкою нових магазинів є ексклюзивний асортимент — майже 80% плитки та сантехніки «Кераміка Центр» складають європейські бренди, які безпосередньо імпортує компанія «Епіцентр К», і власні торгові марки, є також керамічна плитка українського виробництва.

«З переорієнтацією нашого асортименту на унікальні товари та ексклюзивний асортимент, який ми прискіпливо відбираємо та самі імпортуємо для українського споживача з виробництв всього світу — ванни, душові кабіни, унітази, умивальників та змішувачів — чітко бачимо збільшення попиту, як у кількості чеків, так і у загальному обсязі торгівлі до двох разів. Це дає змогу оцінити вірність обраного концепту», — зазначає керівник департаменту «Ванна кімната» Олександр Михайлов. Подібну динаміку зростання демонструє і керамічна плитка.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або