All Retail
Опубліковано

Glovo, Uber Eats і Wolt можуть виграти від другої хвилі пандемії

Восени експерти прогнозують другу хвилю пандемії COVID-19. Як зазначає Rzeczpospolita, це означає, що кількість інтернет-замовлень з ресторанів знову буде рости в геометричній прогресії.

Компанії з доставки їжі визнають, що попит на їхні послуги значно збільшився через блокування економіки, і немає ніяких ознак того, що кількість клієнтів зменшиться після зняття обмежень. Хоча уряд Польщі оголосив, що влада не буде запроваджувати такі ж суворі обмеження, як навесні, збільшення числа хворих може спонукати значну кількість поляків залишатися вдома і звернутися до послуг таких операторів, як Glovo, Uber Eats або Wolt.

Другий локдаун не обов’язково буде вигідним для компаній цього типу. Багато ресторанів ледь пережили весну. Якщо восени виявиться, що вони можуть продавати їжу тільки з доставкою або з особистим самовивозом, а розраховувати на державну допомогу в цей раз не доведеться, велика група компаній, ймовірно, збанкрутує — вважає WH.pl

Дослідження SW Research для Glovo показує, що 37,8% поляків замовляють їжу додому не рідше одного разу на місяць, а 34,8% — хоча б раз на тиждень. Тільки 11,7% ніколи цього не робили. У той же час більше 70% поляків переконані, що замовлення з доставкою — майбутнє ринку.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або