All Retail
Опубліковано

«АТБ» спільно з Art Nation Loyalty запустили гейміфіковану акцію лояльності з доповненою реальністю

Теги:
АТБ-Маркет
Фото:
All Retail

1 вересня найбільша продуктова мережа України “АТБ” спільно з агентством Art Nation Loyalty запустили гейміфіковану акцію лояльності з доповненою реальністю (AR).

Лідер українського ритейлу продовжує традицію сміливих маркетингових рішень. Цього разу в межах акції покупцям пропонують зібрати 34 гральні картки із зображенням супергероїв, які оживають за допомогою мобільного додатку ATB Arena. Акція проходитиме в 1100 магазинах мережі в період з 1 вересня по 13 жовтня 2020 року.

Формування нових купівельних трендів, впровадження сучасних інноваційних рішень і додаткових клієнтських сервісів — невіддільна частина стратегії нашого розвитку. Ми системно підходимо до питань, які важливі й мають попит у більше ніж чотирьох мільйонів наших покупців. Програма лояльності з доповненою реальністю "ATB Arena" — не перший проєкт, який ми реалізуємо спільно з агентством Art Nation Loyalty останнім часом. Безумовно, здійснення цього проєкту додасть додаткових переваг і користі всім нашим клієнтам”, — підкреслює голова Ради директорів, генеральний директор корпорації “АТБ” Борис Марков.

У чому суть акції “ATB Arena”?

В епоху розвитку цифрових технологій необхідно не боротися, а фокусуватися на нових digital-трендах. Сучасна дитина занурена у гаджети. За допомогою смартфона діти розважаються, спілкуються, отримують нові знання і враження. Акція “ATB Arena” враховує декілька факторів залучення дитини: гейміфікацію, колекціонування та wow-ефект.

Завдання дитини — зібрати власну команду супергероїв, яка буде боротися проти сили зла. Встановивши додаток, користувач отримує доступ до повноцінної мобільної гри, яка містить більше ніж 500 ігрових рівнів. Додаток дозволяє оживити персонажа з картки й управляти ходом бою. Завдяки технології AR відтворюється чарівна атмосфера, яка підсилює занурення в гру. Таке промо особливо актуальне в період дії карантинних обмежень. Батькам не потрібно зайвий раз думати, чим зайняти дитину, поки вона вдома. На зміну старим розвагам приходить альтернативний вид дозвілля — захопливий і цікавий.

Ми давно співпрацюємо з компанією “АТБ”. Зараз запустили вже четверту спільну акцію. Нам приємно працювати з лідером ринку, який ініціює сміливі та інноваційні проєкти у сфері маркетингових комунікацій. “АТБ” відрізняється гучними і яскравими промо. Як приклад, одні з останніх — акція з Олегом Винником і епатажний кліп з Олею Поляковою, який також знімали спільно з нами.

Що стосується інноваційних акцій лояльності, “АТБ” ще у 2018 році переконалася в їх ефективності. Тоді ми спільно реалізували проєкт з інтеграцією AR-книг: “Аліса в країні див”" і “Аліса в задзеркаллі”. Запуск був успішним — у результаті мережа досягла рекордних продажів дитячої книги в Україні. Впевнений, що цього разу “АТБ” чекає новий рекорд. Ми націлені тільки на високий результат!” — каже генеральний продюсер Art Nation Loyalty Едуард Ахрамович.

Як працює акція для покупця? 

Щоб отримати картку з супергероєм, потрібно дотримуватися простих правил:

● Зробити покупку в магазині "АТБ" на суму від 99 грн.

● За кожні 99 грн. в чеку отримати картку за ціною 0,99 грн.

● Збирати додаткові карти за покупку товарів-партнерів акції.

Для досягнення максимального результату, в межах запуску акції, Art Nation Loyalty надає комплексну маркетингову підтримку мережі, а саме: розробляє key visual рекламної кампанії і дизайн POS-матеріалів, створює концепти унікальних фотозон із застосуванням технології AR; знімає ролик для ТВ-реклами; допомагає в розробці промо-сайту. Крім того, агентство забезпечує виробництво і постачання акційного товару.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або