All Retail
Опубліковано

Купівля продуктів на підставі аналізу крові

Термін «здорове харчування» набуває нового значення. Російська продуктова мережа «Азбука вкуса» інвестує в стартап в сфері цифрового здоров'я. Він запропонує покупцям можливість замовляти продукти з персоналізованого списку на основі аналізів крові.

Торгова мережа «Азбука вкуса» налагодила співпрацю з британським технологічним холдингом із російським корінням Biolink Tech LTD, ставши його міноритарним інвестором. Компанії будуть розвивати стартап Otri — систему персоналізації їжі на основі аналізів крові з можливістю покупки і доставки продуктів в один клік.

Система допомагає відслідковувати ключові показники здоров’я. Вона дозволяє вам замовити аналізи крові при виїзді до вас додому. За результатами досліджень і їх порівнянні з даними про фізичну активність людини лікар дає висновок і персональні рекомендації по харчуванню та формуванню харчових звичок — повідомляє WH.pl

Також в додатку є інтелектуальна продуктовий кошик, створений на основі асортименту «Азбуки вкуса»: на основі отриманих рекомендацій формується індивідуальна програма харчування користувача і дозволяє замовляти регулярну доставку продуктів і готових страв.

«Азбука вкуса» - компанія в сфері роздрібної торгівлі продуктами харчування в РФ. На російському ринку діють 102 супермаркети «Азбука вкуса», 7 гіпермаркетів «АВ Маркет», 59 міні-маркетів «АВ Daily» та інтернет-магазин.

Вартість стандартного обстеження становить 8490 рублів (приблизно 420 злотих) і включає в себе аналізи, проведені медсестрою з виїздом до будинку, дослідження 15 біохімічних маркерів, комплексний аналіз вмісту вітаміну D в організмі, висновок лікаря і доступ до системи рекомендацій по харчуванню. Також доступна версія «Короткий контроль» (аналогічна стандартній, але з 7 біохімічними маркерами замість 15). Кількість маркерів і інструментів персоналізації буде продовжувати рости.

"Азбука вкуса" орієнтується на тенденції здорового харчування в своїй асортиментній політиці і власному виробництві. У 2006 році компанія однією з перших почала імпортувати в Росію біо-сертифіковану продукцію. З 2016 року «Азбука вкуса» випускає власну лінійку готових страв «Підрахунок калорій» зі стравами без цукру-рафінаду.

У 2019 року в інтернет-магазині мережі з’явилися фільтри для зручного пошуку продуктів за типом продуктів (палеодіета, безглютенова, без цукру, веганська дієта та ін.). Компанія першою в Росії запустила роздрібний продаж овочевого м’яса Beyond Meat і першою на російському ринку запустила серію супроводу по магазинах разом із дієтологами, які нададуть поради щодо створення кошика здорового харчування для всієї родини.

Російські рітейлери вже давно працюють з інноваційними компаніями, зокрема, X5 Retail Group з 2017 р відібрала близько 150 стартапів для фази прототипування і пілотування, а напрацювання 26 з них мережа вже впровадила. У лютому 2020 року компанія разом з Hoff, «Білайн» і «М. Відео-Ельдорадо» створили у співпраці із зарубіжними акселераторами альянс з пошуку і впровадження інновацій RITA. «Магніт» в червні спільно з фондом Сколково запустив акселератор для стартапів. Однак в капітал стартапів жоден російський рітейлер ще не входив.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або