All Retail
Опубліковано

Експрес-доставка за 2 години: Фокстрот запустив нову послугу

Теги:
Фокстрот
Фото:
All Retail

Торгова мережа однією з перших на ринку ритейлу побутової техніки та електроніки спільно з перевізником Ipost реалізувала для покупців спосіб швидкого отримання товарів, замовлених на foxtrot.ua.

З вересня пілотний проект «експрес-доставка за 2 години» запущено в столиці, у планах на найближче майбутнє – покрити послугою всі міста присутності магазинів Фокстрот, а це близько 90 населених пунктів.

Як раніше відзначав CEO Фокстрот Олексій Зозуля, в компанії триває інтенсивна робота над розробкою та запуском нових послуг. Експрес-доставка товару – один з найбільш затребуваних у наш час сервісів і, відповідно, – в числі пріоритетних у Фокстрот.

«Ідея створити новий продукт з організацією доставки у мінімальних часових рамках за допомогою кур'єрської служби народилася в найгостріший період карантину, коли адресна доставка онлайн-замовлень користувалася підвищеним попитом. З ініціативою прийняти такий виклик виступила команда Управління ланцюга поставок під керівництвом Вадима Осинського, яка вже наприкінці липня представила перший «пілот», – розповів виконавчий директор Фокстрот.

Як відзначили в компанії, на етапі розробки принципово важливим моментом був пошук такого перевізника, бізнес-процеси і функціонал якого «заточені» під поставлені цілі: швидкість, своєчасність і необхідна географія покриття.

«Високий рівень кур'єрського сервісу і широкі можливості доставки запропонувала компанія Ipost, яка згодом стала нашим партнером для запуску даної послуги», –  прокоментував Вадим Осинський, начальник Управління ланцюга поставок Фокстрот.

За планом проекту на сайті foxtrot.ua реалізована можливість для клієнта вибрати новий спосіб отримання товару «експрес доставка за 2 години перевізником Ipost».

У процесі реалізації нової послуги у Фокстрот запровадили ряд нових мікросервісов:

·      додали сервіс на основі Google Maps для визначення оптимального маршруту точки відвантаження товару до місця розташування клієнта;

·      автоматизували процес проходження замовлення від моменту створення до передачі кур'єру, що дозволило оперативно й швидко збирати і готувати товар;

·      інтегрували налаштування, які дозволяють контролювати статус виконання замовлення і відстеження кур'єра на карті;

·      зробили опцію вибрати спосіб оплати: попередньо оплатити покупку на сайті картою або розрахуватися з кур'єром у місці отримання.

«Для забезпечення максимального покриття по Києву ми підключили до проекту всі столичні магазини Фокстрот. Важливий момент: виконання замовлення «експрес-доставки за 2 години» повністю автоматизовано і відбувається без участі персоналу компанії. Про статус замовлення ми інформуємо клієнта шляхом смс-повідомлень. Також він може відстежувати його самостійно в особистому кабінеті, через чат-бот у Telegram або Viber. А завдяки інтеграції з додатком Ipost – подивитися місцезнаходження кур'єра на карті і у разі потреби –  зв'язатися з ним, –  додав Вадим Осинський.

За словами представників Фокстрот, весь процес експрес-доставки максимально наближений до формату «пікап» (самовивіз інтернет-замовлення з магазину), що дає можливість клієнту зробити і отримати замовлення в кілька кліків і у найближчий час. А для самої компанії – спосіб гнучкого масштабування продукту з покриттям усіх міст розташування торгових точок Фокстрот. І в перспективі – запуск у всіх населених пунктах присутності компанії.

Відзначимо, у 2018-2019 році мережа Фокстрот провела низку реформ у системі логістики та отримала логістичну схему 24/48/72, яка скоротила доставку більшості товарів покупцям до 24 годин. Кількість скарг знизилася з 5% до 0,5% при середньому місячному показнику в 30-35 тис. доставок.

Тоді ж була запущена оновлена ​​послуга самовивозу, яка забезпечує покупку товару на сайті за 3 хвилини і 5 кліків, що в кілька разів скоротило час підготовки і видачі товару. До запуску середній час отримання товару (з моменту входу покупця в магазин і до моменту виходу з покупкою) становив 6 хв. 46 сек. За підсумками тест-драйву в магазині товар збирається мінімально за 1 хв. 26 сек. Завдяки цьому покупець, у цілому, перебуває в зоні оплати не більше 30 секунд. Загальний час виконання замовлення з моменту створення клієнтом на сайті до його отримання в магазині скорочено до 30 хвилин.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або