All Retail
Опубліковано

Spar Group зіткнувся із затримками в розвитку на польському ринку

Теги:
AR ексклюзив
SPAR
ріст продажів
COVID-19
Фото:
africaglobalradio.com

Spar Group продемонструвала зростання продажів в Ірландії, Швейцарії та в Південній Африці, однак розвиток її бізнесу в Польщі було утруднено через обмеження COVID-19.

У повідомленні компанії говориться, що за останні 5 місяців її основний бізнес в Південній Африці збільшив продажі на 4,8%, а операційний прибуток Spar виріс на 8,7% — пише esmmagazine.com

В Ірландії бізнес компанії продемонстрував зростання обороту на 5,5% (в євро), при цьому місцеві магазини повідомляють про «збільшення ділової активності» через локдаун.

«Підвищення ефективності роздрібного продажу в секторі FMCG в значній мірі компенсувало втрати бізнесу в інших секторах», — йдеться в повідомленні, відзначаючи, що зростання за останні п'ять місяців склав 8%.

У Швейцарії Spar Group заявила, що її результати були «екстраординарними», оскільки бізнес показав зростання обороту на 19,7% (в швейцарських франках) за останні п'ять місяців.

«Протягом цього періоду споживачі активно підтримували місцевих роздрібних торговців, і як оптові, так і роздрібні продажі значно збільшилися», — заявили в групі.

Однак в Польщі бізнес зіткнувся з розчаруванням через затримки в процесі «інтеграції та адаптації» до COVID-19.

Показники на польському ринку «відстають від очікувань», а процедура реструктуризації також стикається з труднощами. Spar Group заявила, що впевнена в тому, що польський бізнес позитивно вплине на продажі групи до кінця 2021 року.

За цей період на рівні групи Spar збільшила продажі на 12,4% з 5,2 млрд. євро до 5,85 млрд. євро.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або