All Retail
Опубліковано

Німецькій мережі Aldi складно конкурувати на польському ринку

Теги:
AR ексклюзив
Aldi
дискаунтер
експансія
Фото:
Wiadomosci Handlowe

Aldi, яка кілька місяців тому заявила про інтенсивний розвиток в Польщі, вже в 2019 році добилася непоганого зростання виручки.

Компанія заробила майже 1,5 млрд. злотих, що на 17,7% більше, ніж в 2018 році, коли виручка склала майже 1,26 млрд. злотих — передає WH.pl

Витрати польського відділення мережі Aldi перевищили виручку, тому компанія завершила 2019 рік зі збитком у розмірі 91,3 млн. злотих, в той час як весь минулий рік компанія завершила з чистим збитком в розмірі 132,6 млн. злотих.

"На думку правління Aldi, поточне фінансове становище компанії викликано змінами, які компанія вводить для збільшення обороту від продажів і подальшого розширення. Компанія отримала запевнення акціонерів про подальше фінансування запланованого розвитку", — йдеться в звіті менеджменту компанії.

Як зазначено у фінансовій звітності Aldi, відповідно до десятирічного інвестиційного плану компанії, німецька мережа дискаунтерів передбачає стабільне зростання витрат на основні фонди за рахунок розширення мережі магазинів у різних регіонах Польщі.

У 2019 Aldi розширилася всього на 6 магазинів із ростом трохи більше 4,5%. Компанія закрила 2019 рік з 138 торговими точками, зараз їх налічується 143. Слід підкреслити, що зростання продажів більш ніж на 10% — це дуже хороший результат, хоча у Aldi ще є можливість поліпшити вартість продажів на квадратний метр торгової площі. Biedronka і Lidl, які працюють в тому ж секторі, мають набагато кращі результати продажів на квадратний метр.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або