All Retail
Опубліковано

Kaufland впроваджує додаткове маркування продукції власних брендів

Теги:
AR ексклюзив
Kaufland
здорове харчування
Фото:
Wiadomosci Handlowe

Мережа магазинів вводить енергетичну шкалу Nutri-Score на продукцію своїх брендів. Таким чином, мережа підтримує клієнтів у прийнятті обгрунтованих рішень про покупку.

Система Nutri-Score дозволяє відразу оцінити харчову цінність того чи іншого продукту. Залежно від змісту окремих поживних речовин продукти маркуються за п’ятибальною шкалою від A (темно-зеленого кольору) до E (червоного). Буква A позначає продукти з найбільш цінними інгредієнтами, а буква E позначає найменш поживні речовини.

Nutri-Score заснований на алгоритмі і оцінює зміст небажаних інгредієнтів, таких як цукор, сіль або натрій, а також енергетичну цінність, виражену в калоріях. Nutri-Score доповнює стандартний докладний опис складу, який, відповідно до діючих правил, знаходиться на упаковці кожного продукту — інформує WH.pl

- Таким чином клієнти отримують чітку інформацію про харчову цінність того чи іншого продукту, яка, як ми сподіваємося, допоможе їм зробити усвідомлений вибір при покупці, — каже Майя Шевчик, директор відділу корпоративних комунікацій Kaufland Polska.

Позначення Nutri-Score вже використовується в 10 продуктах Kaufland K-Bio і буде послідовно з’являтися на наступних упаковках також іншого вегетаріанського бренду Kaufland K-take it.

По всій Європі у Kaufland більше 1,3 тис. магазинів і близько 130 тис. співробітників. В даний час в Польщі мережа нараховує 224 магазина і налічує близько 16 тис. співробітників.

Залежно від ринку асортимент мережі Kaufland становить від 15 тис. до 21 тис. найменувань товарів. Мережа орієнтована в першу чергу на пропозицію свіжих продуктів — фруктів і овочів, молочки, а також м’яса, сиру і риби.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або