All Retail
Опубліковано

Pepsi випустила нову лімітовану банку, присвячену Львову

Теги:
PepsiCo
Фото:
Marketing Media Review

Комунікаційне діджитал-агентство TWIGA Digital Ukraine в колаборації з креативною агенцією Lions, що разом працюють у складі групи TWIGA Ukraine, розробили комунікаційну стратегію бренда Pepsi у Львові.

Концепція поєднує культовий напій та культове місто України, довгу історію та відкритість до всього нового. Pepsi та Львів мають багато спільного, а головне — дух свободи. Зробивши акцент на важливій культурній складовій міста — його символі та культурному коді — ми вирішили завоювати серця жителів. І втілили свою ідею у новому лімітованому дизайні банки, який говорить тобі: "Pepsi — це про сучасність та постійний розвиток! Львів цінує своє коріння, але відкритий до нових експериментів. Адже дух Львову в тобі, а Pepsi з тобою".

Агенція Lions розробила ексклюзивний дизайн банки для львів’ян, а також візуальні ідеї зовнішньої реклами та брендованих трамваїв, що курсуватимуть вулицями Старого міста.

“Ми давно працюємо з брендом та розуміємо, що Pepsi — про постійний рух, тренди, яскраві колаборації та неочікувані поєднання. Про стиль, який трансформується разом із тобою. Про тебе. Про твій дух. І Львів цьому найкраще резонує! Так і з’явилась наша концепція “Дух Pepsi в тобі””

— Наталія Соколик TWIGA Digital Ukraine
×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або