All Retail
Опубліковано

"Миронівський хлібопродукт" збільшив продажі курятини на 18%

Теги:
МХП
Фото:
agroportal.ua

Агрохолдинг "Миронівський хлібопродукт" (МХП) в липні-вересні 2020 року реалізував 195,12 тис. тонн курячого м'яса, що на 18% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Згідно з біржовим повідомленням компанії в середу, продажі курятини за підсумками дев’яти місяців зросли на 2% — до 523,76 тис. тонн.

"Продажі ... на 2% вище ... в основному за рахунок значного збільшення експорту в третьому кварталі 2020 року — на 37% в річному численні до 108,47 тис. тонн через збільшення продажів переважно в регіоні MENA (Близький Схід і Північна Африка), а також Африці і СНД", — наголошується в документі.

МХП також пояснює зростання продажів в третьому кварталі на 18% до третього кварталу минулого року і на 14% — до другого кварталу цього року стратегією компанії по скороченню запасів поголів’я, накопиченого в попередні періоди — в кінці 2019 і 2020 років.

В Україні продажі курятини в третьому кварталі залишилися на рівні минулого року — 86,65 тис. тонн, а за дев’ять місяців зросли на 1% — до 244,74 тис. тонн, тоді як експорт курятини за 9 місяців виріс на 3% — до 279,03 тис. тонн.

МХП відзначає, що, незважаючи на непрості часи, продовжувала слідувати своїй стратегії географічної диверсифікації та оптимізації асортименту продукції, розвиваючи партнерські відносини в країнах MENA, СНД, ЄС та Африки. Частка експорту м’яса птиці за дев’ять місяців 2020 року склала близько 53%, як і за дев’ять місяців 2019 року.

У той же час компанія уточнює, що середня ціна продажу курятини в третьому кварталі цього року була на 11% нижчою, ніж в третьому кварталі минулого року — $ 1,36 за кг (без ПДВ), а за січень-вересень місяців — на 9% нижче, $ 1,34 за кг (без ПДВ).

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або