Rozetka отримала більше 300 заявок на франшизу: це 190 млн грн інвестицій — Чечоткін
Підприємці готові інвестувати в точки видачі Rozetka.
Всього за тиждень понад 300 українських підприємців подали свої заявки на відкриття точок видачі Rozetka в своєму місті і районі. Про це на своїй сторінці в Facebook повідомив співвласник інтернет-магазину Владислав Чечоткін.
15 жовтня Розетка оголосила про запуск франшизи. Йдеться про точки видачі товару, замовленого в інтернет-магазині. У свою чергу, магазин бере на себе логістику по доставці товарів до точки, навчання нових співробітників, і надання доступу до програмного комплексу Octopus, який використовується в самій Розетці.
Як пояснив Чечоткін, на обладнання точок видачі (меблі, оснащення складу, ремонт та вступний внесок) підприємці повинні вкласти 630 000 грн.
"Це майже 190 млн грн, які люди готові інвестувати, щоб стати нашими партнерами, щоб бути причетними бренду Rozetka", — підкреслив він.
За словами Чечоткіна, тільки 5% підприємців планують брати кредит, ще 3% збираються залучити інвестиції і 88% вкладають свої гроші. Він зазначив, що точки видачі планують відкрити не тільки у великих містах, а й в невеликих населених пунктах з населенням до 10 000 жителів.
В цілому Розетка планує відкрити 1000 точок по франшизі.