All Retail
Опубліковано

Coca-Cola скоротить 200 брендів

Теги:
Coca-Cola
Фото:
canva.com

Coca-Cola оголосила про те, що припинить виробництво напоїв Tab, Zico і Odwalla, а також позбудеться ще від 200 брендів.

Скорочення портфоліо дозволить компанії сфокусуватися на більш прибуткових пропозиціях. Серед них ключові продукти, такі як Coca-Cola Zero Sugar і продукти з нових категорій хард зельцер Topo Chico і зельцер з кофеїном AHA, який компанія запустила в минулому році.

За словами СЕО, компанія скоротить категорію води з такими брендами як Dasani, Powerade, Vitamin Water і Zico. Багато з цих продуктів продаються на певних ринках. Скорочення брендів — одна з стратегій компанії, визначених цим влітку. Цей крок дозволить вивільнити ресурси для інвестицій в швидкорослі напої.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або