All Retail
Опубліковано

Alibaba реагує на зміну умов торгівлі в епоху пандемії

Теги:
AR ексклюзив
Alibaba
онлайн-торгівля
COVID-19
Фото:
Економічна правда

Генеральний директор Alibaba Group Майкл Еванс розповів про реакцію китайського маркетплейса на Covid-19 і про те, як пандемія змінила роздрібну торгівлю як в короткостроковій, так і в довгостроковій перспективі. Аналітики Retailanalysis надали найважливішу інформацію.

Alibaba коригує бізнес, щоб відповісти на виклики пандемії. Одна з проблем — допомогти споживачам бути учасниками роздрібної торгівлі офлайн або онлайн, в залежності від серйозності пандемії в регіонах, де вони живуть. Станом на лютий 2020 року на платформі Alibaba було 11 млн. рітейлерів, багато з яких не змогли впоратися з мінливими умовами торгівлі — інформує WH.pl

Alibaba знизила комісійні у співпраці з Ant Financial і запропонувала допомогу у використанні цифрових інструментів. Пандемія прискорила оцифровку всього ланцюжка онлайн-продажів. Однак, варто зазначити, що традиційні роздрібні продажі як і раніше важливі, оскільки на них все ще припадає близько 80% від загального обсягу продажів в Китаї.

Стратегія Alibaba допомогла продавцям і споживачам під час пандемії. Якщо фізичний магазин закритий, роздрібні торговці через цю платформу як і раніше можуть торгувати, що забезпечує зручність для споживачів. Продуктивність і ефективність продавців збільшилися приблизно на 20-30% завдяки онлайн-торгівлі.

Рітейлери вже оцінили можливості нової роздрібної торгівлі та дигіталізації, наприклад, потокового мовлення, короткометражних фільмів і гейміфікації. Побудова бренду в Китаї залишається ключовим моментом. Багато продавців аналізують історію успіху, використовуючи елементи для створення своєї власної базової стратегії продажів. Споживачі шукають більш захоплюючий і цікавий спосіб здійснення покупок і взаємодії з брендами.

Зміна способу життя, ставка на охорону здоров’я, здорове харчування, свіжі продукти, попит на спортивне спорядження для дому і т. і. — все це реакція людини на пандемію і в значній мірі відповідність до рекомендацій залишатися вдома.

Covid-19 розблокував категорії, які раніше було важко оцифрувати. Два сектора і категорії, які найважче оцифрувати — це продукти харчування та предмети розкоші.

У харчовій промисловості в даний час 65-75% транзакцій відбувається онлайн. Це число збільшилося із 60% з початку пандемії. Також зросла кількість літніх людей, які замовляють товари онлайн.

Раніше були побоювання з приводу того, що буде з доставкою, як інтегрувати Alipay, але старше покоління стає все більш обізнаним в цифрових технологіях. За даними retailanalysis, в даний час на платформі Alibaba представлені 200 люксових брендів. Бренди вже давно стурбовані проблемами підробки і прав інтелектуальної власності, але Alibaba активно працює над захистом компаній, які торгують за допомогою платформи.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або