All Retail
Опубліковано

Новий BROCARD відкрився у київському ТРЦ Blockbuster Mall

Теги:
Brocard
Фото:
All Retail

27 жовтня 2020 року компанія «Брокард-Україна» відкрила магазин у київському ТРЦ Blockbuster Mall (проспект Степана Бандери, 36). Магазин площею 561 м² увійшов у топ-7 магазинів BROCARD за розмірами й став одним з найбільш технологічно оснащених об'єктів мережі.

Новий BROCARD виконаний у вже традиційній для нових об’єктів мережі чорно-білій концепції. Для зручності покупців він сегментований відповідно до товарних груп — парфумерія, декоративна косметика, засоби догляду за шкірою й волоссям — і має продуману навігацію для максимальної зручності відвідувачів. Високотехнологічні led-панелі транслюють рекламні ролики провідних світових брендів, інформацію про акції та новинки мережі.

У новому магазині представлено більше 200 преміальних брендів парфумерії і косметики (Lancôme, Guerlain, Clarins, Givenchy, Gucci, Collistar, Dolce & Gabbana, Eisenberg Paris, Hermes, Trussardi, Lanvin, Payot, Elizabeth Arden, Carolina Herrera, Lacoste, Versace та інші). Культові бренди CHANEL і Dior розташуються в особистих апартаментах: вони будуть представлені в корнерах — повноцінних просторах марки, де асортимент представлений максимально повно. Тут також можна буде познайомитися з декоративною лінією для макіяжу Dior Backstage, натхненною залаштунками світових подіумів і створеної креативним директором бренду Пітером Філіпсом.

Нішевій парфумерії у новому BROCARD вже традиційно виділено окремий зал — тут творами легендарних домів можна насолоджуватися в зручних м’яких кріслах з персональними консультаціями досвідчених експертів авторських ароматів.

У стильному мейкап-барі можна зробити яскраві фото під неоновою вивіскою й підібрати оптимальні б’юті-засоби за допомогою професійних візажистів.

"Відкриття BROCARD у ТРЦ Blockbuster Mall важливо як для компанії, так і для ринку в цілому. Для нас це дотримання стратегії, закладеної ще в докризовий час. Ми розуміємо, що не дивлячись на вкрай складну економічну ситуацію, рух вперед триває, — прокоментувала Олена Лада, директор зі стратегічного розвитку мережі. — Для ринку це підтримка — комерційна нерухомість переживає зараз не найкращі часи, і відкриття BROCARD у ТРЦ важливо для залучення трафіку. Крім того, для всіх нас це доказ: навіть в складних умовах розвиток можливий, коли є правильні цілі й стратегія, відповідальні співробітники і вдячні клієнти".

У всіх магазинах мережі BROCARD представлена винятково оригінальна продукція провідних світових брендів косметики і парфумерії. Компанія працює тільки з офіційними представниками і дистриб’юторами брендів в Україні, що гарантує якість, оригінальність і безпеку всіх товарів мережі.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або