All Retail
Опубліковано

Rozetka запустила власну торгову марку побутової техніки

Теги:
ROZETKA
Фото:
RAU

Найбільший інтернет-магазин України — Rozetka — запустив власний бренд побутової і напівпрофесійної техніки RZTK.

Як пише портал AIN.UA з посиланням на власні джерела, ці товари вже доступні на маркетплейсі. В асортименті — техніка від газонокосарок до електробритв. Товари бренду також можна знайти на українських прайс-агрегаторах, зокрема на Hotline. Правда, купити їх все одно можна тільки на Rozetka.

Rozetka.ua — найбільший український інтернет-магазин і маркетплейс. Створено в 2005 році. Власник компанії — Владислав Чечоткін.

Дизайн логотипу виконаний у фірмовому стилі Rozetka. За інформацією AIN.UA, айдентику розробило агентство Fedoriv Agency: окремий від материнського бренду логотип, приклади розміщення на товарах, дизайн упаковки, лендінг і проморолики — за принципом інхаус.

Торгова марка позиціонується як «перевірена і надійна альтернатива дорогим брендам». Як повідомили AIN в Fedoriv Agency, RZTK відноситься до нижнього цінового сегменту.

Бренд зареєстрований в Німеччині, сама техніка вироблена в Китаї. На товари RZTK поширюється гарантія і сервісне обслуговування безпосередньо від Rozetka. Отримати її можна в магазинах і пунктах видачі.

У компанії поки не робили офіційних заяв з приводу запуску бренду, хоча, судячи з Facebook (сторінка створена ще в липні), RZTK в продажу вже близько місяця.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або