All Retail
Опубліковано

Рекордні завантаження застосунку та збільшення показників товарообігу: результат акції ATB Arena

Теги:
АТБ
Фото:
All Retail

Компанія «АТБ-маркет» завершила проведення гейміфікованої акції ATB Arena з приголомшеними результатами

В межах акції покупцям пропонували зібрати 34 гральні картки із зображенням супергероїв, які оживають за допомогою мобільного застосунку і технології доповненої реальності (AR). Акція тривала в понад 1100 магазинах мережі у період з 1 вересня по 13 жовтня і викликала неабиякий ажіотаж. У результаті було досягнуто рекордні 1,8 млн. завантажень мобільної гри, яка з перших днів акції очолила рейтинг мобільних застосунків в українських App Store і Play Market.

За час проведення акції в Інтернеті з’явилися великі спільноти шанувальників гри, де учасники обмінювалися картками та ділилися враженнями. На платформі YouTube було опубліковано більше ніж 1000 відео-оглядів від учасників. Понад 35 тисяч користувачів поставили найвищі оцінки мобільній грі в App Store і Play Market, а також залишили схвальні коментарі.

Результатом проведення акції також стало значне зростання товарообігу та показників середнього чека товарів постачальників компанії «АТБ-маркет», які долучились до акції як партнери. Середньоденний товарообіг за акційними товарам постачальників збільшився на +50,5%, а середньоденна кількість акційного товару в чеку — на 57,7%. Приріст продажів одного із акційних товарів за період проведення акції показав рекордні + 612%.

В цілому, за півтора місяця проведення гейміфікованої акції ATB Arena загальна кількість товарів у середньоденному чеку збільшилась на 10,6%.

Успіх проведеної акції свідчить про ефективність обраної маркетингової стратегії компанії та результат гарного розуміння потреб й інтересів своїх клієнтів. Загальносвітова популярність мобільних ігор, наростання тренду на доповнену реальність та збільшення потреби на споживання інтерактивного контенту — стають ключовими факторами успіху у впровадженні промо-акцій для сучасного споживача. Саме тому гейміфікована акція від компанії «АТБ-маркет» викликала такий ажіотаж та захоплення.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або