All Retail
Опубліковано

У світі 3/4 онлайн-користувачів роблять покупки в Інтернеті

Згідно зі звітом Digital 2020 October Global Statshot від Hootsuite, в жовтні 2020 року Інтернетом в світі користувалося 60% населення (4,66 млрд. чоловік).

Онлайн-покупки з будь-яких пристроїв здійснювали 74% інтернет-користувачів. З мобільних пристроїв купували 52% користувачів, додатки для шопінгу використовували 66% — передає belretail.by

У досліджених країнах найбільше онлайн-покупців серед користувачів у віці від 16 до 64 років — в Індонезії (87%), Великобританії (85%), Малайзії (84%). Найменше — в Росії (57%), Південній Африці (53%), Єгипті (45%).

За останній місяць онлайн-покупки з мобільних пристроїв найчастіше здійснювали інтернет-користувачі з Індонезії (79%), Таїланду (71%), Малайзії (69%). Найрідше цей спосіб використовували у Франції (30%), Бельгії (29%), Японії (29%).

У більшості вікових категорій жінки трохи частіше чоловіків роблять онлайн-покупки. Виняток — група 45-54 років, де переважають чоловіки. Те ж саме стосується мобільного шопінгу.

У світі 60% інтернет-користувачів вважають за краще безготівковий спосіб оплати. Найбільше таких користувачів в Південній Кореї (75%), Польщі (75%), Швеції (74%). Найменше схильні оплачувати покупки таким способом в Марокко (34%), Єгипті (33%), на Філіппінах (33%).

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або