All Retail
Опубліковано

2/3 поляків відвідують магазини мережі Biedronkа хоча б раз на тиждень

Теги:
AR ексклюзив
Biedronka
дискаунтер
Фото:
Wiadomosci Handlowe

Дослідження, проведене фахівцями аналітичної компанії PMR, показує, що 67% поляків здійснюють покупки в магазинах мережі Biedronka не рідше одного разу в тиждень. Менше половини з них (43%) відвідують Lidl.

Дані збиралися в квітні цього року. Також до звіту включені мережі Pepco і Kik. Однак в їх випадку через відмінність асортименту споживачі не відвідують їх так часто, як продуктові дискаунтери — повідомляє WH.pl

Агентство PMR також проаналізувало спосіб придбання декоративних товарів. Вказується, що кожен третій клієнт, який відвідав магазин Biedronka, придбав там предмети декору. У випадку із мережею Lidl цей показник склав 28%. Асортимент мереж Netto і Aldi залишається більш скромним, предмети декору купили там 18% і 13% клієнтів відповідно.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або