All Retail
Опубліковано

Lidl планує увійти в Боснію і Герцеговину

Теги:
AR ексклюзив
Lidl
дискаунтер
експансія
Фото:
foleyretailconsulting

Хороші ринкові показники в Хорватії і Сербії спонукали Lidl розширити свою діяльність на Балканах, тому мережа дискаунтерів планує вихід в Боснію і Герцеговину.

Згідно Lebensmittel Zeitung, перші магазини мережі в Боснії і Герцеговині повинні відкритися вже в 2022 році, хоча Schwarz Group ще не підтвердила точну дату — інформує esmmagazine.com

Спочатку Lidl, ймовірно, зосередить свою експансію на муніципалітетах з населенням не менше 30 тис. чоловік, тобто магазини можуть бути відкриті в 30 містах, при цьому більші міста, такі як Сараєво, мають потенціал для відкриття значної кількості магазинів в майбутньому.

Lidl стартував в Сербії у вересні 2018 року і його магазини там є одними з найбільш успішних у всій мережі, з оборотом до 250 тис. євро на тиждень у порівнянні із середнім показником трохи менше 14 тис. євро для торгових точок в Німеччині.

Сербський підрозділ мережі включає 43 магазини після відкриття двох нових точок на початку цього місяця.

У сусідній Хорватії Lidl присутній з 2006 року, де у нього 102 магазини. В останні роки він демонструє високі темпи зростання і швидко наздоганяє лідера ринку компанію Konzum, що входить в групу Fortenova.

Рітейлер особливо виграє від відвідування Хорватією відпочиваючих, а магазини на туристичних маршрутах є одними з найуспішніших.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або