All Retail
Опубліковано

Розпродаж в "День холостяка" приніс Alibaba рекорд в 56 мільярдів доларів

Alibaba Group повідомила про рекордну виручку від найбільшого розпродажу в році в День холостяка.

Китайський інтернет-рітейлер, одна з найбільших e-commerce компаній світу. Оборот Alibaba Group склав 56,2 млрд. доларів в 2019 р

Alibaba Group повідомила про рекордну виручку на розпродажі в День холостяка, яка почалася 11 листопада. Загальний обсяг продажів на Tmall Marketplace перевищив 372 млрд юанів.

Alibaba провела перший розпродаж з 1 по 3 листопада, щоб надати додаткову підтримку роздрібним торговцям, які постраждали від пандемії. Ці заходи дозволили компанії залучити більше клієнтів.

Інтернет-магазин Alibaba Tmall досяг піку кількості замовлень відразу після півночі 11 листопада. На кожну другу торговельну площадку доводилося в середньому 583 тисячі замовлень, що є максимальним числом з початку року. Щоб досягти позначки в 100 мільйонів юанів (14 мільйонів доларів), знадобилося менше двох годин продажів для сотень провідних брендів компанії.

За даними Alibaba Group, знижки «11.11» поширюються на 16 мільйонів товарів, в тому числі 3 мільйони спеціально розміщених на платформі в день основного розпродажу року. Асортимент Tmall в цей день налічує понад 250 тисяч торгових марок, в тому числі 2600 — нові іноземні бренди. У 2019 продажі в День єднання принесли Alibaba 8,4 мільярда доларів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або