All Retail
Опубліковано

За 2 години та 1 гривню: як працюватиме експрес-доставка від Фокстрот

Теги:
Фокстрот

Омніканальний ритейлер Фокстрот масштабував послугу експрес-доставки за 2 години на всі 90 міст покриття мережі. А на період карантину «вихідного дня» з 14 по 30 листопада щовихідних для покупців інтернет-магазину сервіс буде практично безкоштовним.

Для масштабування проекту «експрес-доставка за 2 години перевізником Ipost» команді знадобилося всього два місяці. «Пілотний» проект запущено у вересні в столиці, далі послугу протестували на великих містах (Дніпрі, Львові, Одесі, Харкові, Кривому Розу) і поступово впроваджували її в кожному населеному пункті, де представлена мережа.

«Враховуючи останні нововведення уряду, можемо сміливо говорити, що той неймовірний досвід, який ми отримали під час «першої хвилі» карантину, позитивно вплинув на реалізацію нових, амбіційних проектів. Ми ні на мить не розслаблялися, не зупинялися, а навпаки — ще з більшою завзятістю взялися впроваджувати ті зміни, які потрібні нашому клієнту. Доступність надшвидкого й, водночас, безпечного способу отримання онлайн-покупок — одна з них«, — зазначив Олексій Зозуля, CEO мережі Фокстрот.

У компанії додали, що послуга «експрес-доставки» у вихідні дні з 14 по 30 листопада буде безкоштовною — всього за 1 гривню. Щоб скористатися нею необхідно зробити замовлення на foxtrot.ua, обравши відповідний спосіб отримання товару. Тобто лише за кілька кліків та максимум 120 хвилин можна придбати необхідний гаджет, не виходячи з дому чи офісу.

Варто зазначити, що послуга доступна для замовлень однієї одиниці товару з максимальною вагою до 10 кг та з розмірами 50*50*30 см. Детальніше можна дізнатися на foxtrot.ua.

Як повідомлялося раніше, розуміючи гостру потребу споживачів в адресній доставці онлайн-замовлень, у компанії взялися за реалізацію такої ідеї ще наприкінці травня. Стояло завдання організувати можливість отримання товару покупцем у мінімальних часових рамках за допомогою кур’єрської служби. Високий рівень сервісу, досвід, необхідну географію покриття запропонувала компанія Ipost, яка згодом стала партнером Фокстрот для запуску даної послуги

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або