All Retail
Опубліковано

Відкриття першої в Україні масштабної бренд-зони beko в форматі shop in shop

Теги:
Beko
Фокстрот
Фото:
All Retail

В оновленому магазині «Фокстрот» (пр. Степана Бандери, 21) зʼявилася найбільша бренд-зона beko формату shop in shop.

На території 100 м² розташована спеціальна зона, що імітує реальний інтер’єр кухні зі встановленою технікою преміального сегмента. У бренд-зоні beko формату shop in shop відвідувачі магазину можуть ознайомитися з понад 50 товарами нової серії великої побутової техніки beko і дізнатися про ТОП-5 сучасних технологій, які закладені в продукцію для повсякденного використання:

  1. AquaTech — дозволяє скоротити час прання на 50%, забезпечуючи на 50% більш делікатне очищення
  2. AutoDose — одноразова заправка рідкими мийними засобами в пральній і посудомийній машині з точним дозуванням для кожної програми забезпечує до 1 місяця роботи.
  3. Split&Cook — економія електроенергії при приготуванні одночасно двох різних страв в духовці.
  4. PremiumDirect — активне управління роботою індукційної варильної панелі завдяки інтуїтивному інтерфейсу і дворівневому підсвічуванню.
  5. HarvestFresh — зберігання вітамінів в холодильниках side-by-side завдяки імітації сонячного циклу.

У бренд-зоні можна буде протестувати технології розумної техніки за допомогою спеціального додатка HomeWhiz і відчути всю простоту використання інтелектуального управління. Компанія beko також створила окремо кулінарну зону, де розміщені два варіанти дизайну кухні у світлій і темній колірній гамі, що дозволить покупцям побачити як саме їх техніка буде виглядати в реальному будинку.

"За нашою статистикою під час карантину 45% покупок техніки bekо було онлайн. Виходячи з нинішніх реалій пандемії COVID-19 цей показник буде тільки рости. Але споживачі все одно хочуть побачити товар наживо перед покупкою. Через карантинні обмеження у людей немає можливості відвідувати велику кількість магазинів. Тому для нас дуже важливо, щоб покупець міг побачити широкий асортимент в одній торговій точці та поставити запитання по технологіях фахівцю в магазині, а не розбиратись самостійно. З цією метою ми створили формат бренд-зони bekо як shop in shop", — коментує генеральний директор bekо Альп Арбатли.

"Це пілотний проєкт. Але в наших планах — розвивати доступність інноваційних продуктів покупцям по всій Україні в нашій мережі. Нам важливо зберігати високий рівень офлайн-послуг і пропонувати рішення за потребами сучасного клієнта«, — виконавчий директор торгової мережі «Фокстрот» Олексій Зозуля.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або