All Retail
Опубліковано

Друга хвиля коронавірусу ще раз викликала паніку в магазинах

Теги:
карантин
AR ексклюзив
Фото:
malls.com

У березні магазини в США, Європі та в усьому світі відчули, що значить паніка споживачів.

У той час покупці, побоюючись дефіциту, купували дезінфікуючі засоби та туалетний папір, залишаючи полиці супермаркету порожніми. Ситуація стабілізувалася, але збільшення кількості захворювань та збільшення ймовірності нових карантинних заходів призвели до повернення панічного настрою. Покупці знову почали робити покупки у великих обсягах.

Мережа супермаркетів Walmart заявила, що вже намагається задовольнити попит на чистячі засоби. І це підтверджує, що цього разу ринок набагато краще підготовлений, ніж у березні. Подібна ситуація і з Amazon, яка активно працює з виробниками, щоб поповнити свій запас швидкозмінних предметів, таких, як дезінфікуючі серветки та паперові рушники.

Роздрібні торговці, які вже пережили хвилю панічної покупки, намагаються запобігти перебоям у постачанні та пропонують більше запасів найпопулярніших товарів на складі. Однак більшість великих мереж вже починають вводити обмежувальні заходи щодо кількості товарів, придбаних кожним покупцем.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або