All Retail
Опубліковано

У період розпродажу Alibaba Group заробила 74 млрд. доларів

Теги:
Alibaba
електронна комерція
ріст продажів
Фото:
Економічна правда

Платформи Alibaba Group в період розпродажу 11.11, який походив з 1 по 11 листопада, продали товарів на 74,1 млрд. доларів. Зростання продажів в порівнянні з минулим роком склало 26%.

У шопінзі взяли участь понад 800 млн. активних користувачів. Товари пропонували понад 250 тис. брендів та виробників, з яких 31 тис. — закордонні, — інформує belretail.by

США були лідером серед країн, що продають в Китаї (загальний обсяг товарообігу склав 5,4 млрд. доларів). Інші країни-лідери продажів в Китаї: Австралія, Канада, Франція, Німеччина, Італія, Японія, Корея, Нова Зеландія і Великобританія.

Cainiao Network опрацювала 2,32 млрд. замовлень на доставку. На піку активності відбувалося 583 тис. замовлень в секунду.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або